Translate

luni, 1 mai 2017

Frumoasa lună mai

Aforisme și versuri



"Ah , luna în care îndrăgostitii trebuie să se iubească și să se cunune." (Helen Hunt Jackson)
*
"Ce sânge viguros are modesta luna mai." (Ralph W. Emerson)
*
"Un alt mai aduce noi flori și boboci : Ah ! De ce fericirea nu își are o a doua primăvară ?"(Charlotte Smith)
*
"Acum fiecare câmp este acoperit cu iarbă , și fiecare copac cu frunze ; acum pădurile își dau la iveală bobocii , iar anul își îmbracă hainele de sărbătoare. (Virgiliu)
*
Nu iubi primăvara, ci înfățișarea unei anumite flori în care primăvara s-a închis. Nu iubi dragostea, ci pe cel în care s-a întrupat dragostea”. (Antoine de Saint Exupery) -


O, vino mai cu soare
Și verzile câmpii,
Cu susur de izvoare
Și floricele, mii” 
(versuri de Gh, Georgescu: ”Căntec de primăvară”)
*
”In luna mai te-am întâlnit
Pe aleea plină de parfum
Și ne-am zâmbit când ne-am văzut.
Nu știu cum mi-ai ieșit în drum.

De tine m-am îndrăgostit
Trecând pe aleea cu bujori
Iar ochii tăi, când i-am privit,
Au radiat în jur comori ...”

(Primele două strofe din cântecul ”In luna mai”-(1985)
Text și interpretare: Mihaela Runceanu.)


***
(Autor:Dimcik_Tzui (Dumitru Ţui)
   - Republica Moldova -

                In luna mai

                   În luna mai
                   Mi-e dor de voi,
                   Iubite nopţi de primăvară,
                   Şi de salcâmul meu din sat-
                   În cale brusc să-mi vină iară
                   Parfumul lui ce l-am uitat.

                   Mi-e dor să sting c-o sărutare
                   Scântei pe chipul ce-mi plăcea
                   Şi din văzduhul lui o floare
                   S-o rup, nebun, aş vrea.

                   În luna mai
                   Mi-e dor de voi,
                   Iubite nopţi de primăvară
                   Ascunse-ntr-un amurg târziu
                   Cu drag iubita să-mi apară
                   Cât în astă lume o mai ştiu…



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu